Politika kvality

Cílem Úřadu je poskytovat svým klientům služby, které naplní jejich očekávání a požadavky, jak z hlediska kvality provedení, tak z hlediska rozsahu prací. Úřad klade velký důraz na vzdělávání, školení a výcvik zaměstnanců, aby zajistil jednotný přístup, transparentnost a opakovatelnost při poskytování svých služeb.  Úřad vyhlašuje tuto politiku kvality aplikovanou na oblast obranné standardizace, oblast katalogizace a oblast státního ověřování jakosti.

  1. Zlepšováním poskytovaných služeb zajistit  spokojenost klientů a vytvářet příznivou image Úřadu.
  2. Zjišťovat potřeby klientů a přizpůsobovat jim poskytované služby. 
  3. Zaměřit se na efektivnost a účinnost systému managementu kvality, k tomu využívat moderní nástroje řízení kvality. 
  4. Přijímat a vyhodnocovat cíle kvality s cílem zlepšovat systém managementu kvality a kvalitu poskytovaných služeb.
  5. Rozvíjet a zlepšovat vztahy a spolupráci s klienty založené na oboustranné informovanosti.
  6. Zvyšovat kvalifikaci, odbornou způsobilost a angažovanost zaměstnanců pro zabezpečení požadované kvality poskytovaných služeb.
  7. Využívat vhodné motivační nástroje stimulovat zaměstnance k naplňování politiky kvality a pro plnění úkolů Úřadu.

Tato politika kvality je závazná pro všechny zaměstnance Úřadu. Vedení Úřadu se zavazuje k naplňování politiky kvality jako součásti filosofie Úřadu směřující k neustálému zlepšování systému managementu kvality a k trvalé orientaci na spokojenost svých klientů.